VSM HT DALGIÇ MOTORLAR (6”-7”-8”-10”)
Üstün Özellikler
- PE2 / PA izolasyonlu üstün kalite bobin teli
- Normal motora göre %20 daha güçlü
- 50°C kuyu suyu sıcaklığında üstün performans
- Voltaj dalgalanmalarına karşı yüksek dayanım
- Daha uzun ömür
Genel Özellikler
- 220 kW’a kadar sarılabilir VSM motorlar
- Düşük işletme maliyeti ile yüksek verim
- Su ile soğutmalı sistem
- NEMA standartlarında üst flanş
- Paslanmaz çelik motor mil
- Korozyona dayanıklı, direnci yüksek malzeme seçeneği (AISI 304 – AISI 316 – Duplex – Bronz)
- 70°C maksimum su sıcaklığı opsiyonu
- Standart voltaj 380/460V – 50/60Hz (Voltaj toleransı ±%10’dur.)
- Frekans konvertörü ile istenen devirde çalıştırılabilme (30Hz üzerinde)
- Soft-Starter ile kalkışa uygun motor
- Saat yönünde ve tersi yönde çalışabilme
- Vansan Motorları tekrar sarılabilmesi özelliği ile ( PVC, PP ve PE2+PA bobin teli ) uzun yıllar hizmet verebilir.
- Yatay çalışabilme özelliği ile havuzlarda ve derinliğin fazla olmadığı keson kuyularda yatay olarak da rahatlıkla çalışabilir.
PE2-PA izolasyonlu bobin teli 50°C kuyu sıcaklığında üstün performans sağlar. Voltaj dalgalanmasına dayanım sunar. Motor ömrünü uzatır ve %20 güçlendirir.
Ağır işletme şartlarına uygun olarak tasarlanmış Vansan eksenel yatak seti her iki yöne de dönebilme kabiliyeti sağlamakta olup, yüksek yük taşıma kapasitesine sahiptir.
Vansan motorlarında standart olan mekanik salmastra, motor içerisine kum ve diğer partiküllerin girişini engeller. Yatakların daha uzun ömürlü olmasını sağlar.
Radyal yatakların çalıştığı bölgede bulunan mil burçları krom ile kaplanıp hassas olarak taşlanmıştır. Motorda rotorun yataklanması için önemli bir rol oynamaktadır.
Yüksek kaliteli Vansan çekvalfi, motordaki basınç değişimlerini mükemmel şekilde kontrol edip dengeleyerek membranın basınçtan kaynaklı olarak patlamasını engeller.
Galeri
No | Parça Adı | Malzeme |
---|---|---|
1 | Bobinli stator | – |
1.1 | Sargı teli | PVC – P.P |
1.2 | Stator paketi | M350 |
1.3 | Stator gövdesi | AISI 304 |
2 | Rotor | – |
2.1 | Yatak mil gömleği | St 37 (crNi kaplama) |
2.2 | Balans halkası | St 37 |
2.3 | Bakır halka | Cu |
3 | Radyal yatak | Karbon |
4 | Üst yatak gövdesi | GG20-22 |
5 | İç bilezik | Bronz |
6 | Kum çanı | NBR_EPDM |
7 | İmbus civata | Inox |
8 | Bakır rondela | Cu |
9 | Mekanik salmastra üst parçası | AISI 420 |
10 | Mekanik salmastra | Seramik Karbon |
11 | Eksenel yatak kaması | AISI 420 |
12 | Eksenel karbon yatak | Antimuan Karbon |
13 | Mil segmanı | St 37 |
14 | Eksenel yatak gövdesi tespit saplaması | Inox |
15 | Alt yatak gövdesi | GG20-22 |
16 | Eksenel yatak taşıyıcı | GG20-22 |
17 | Eksenel yatak bilya merkezleyici | St 37 (Cr+3 kaplama) |
18 | Eksenel yatak bilya | Inox |
19 | Eksenel yatak segmenti | AISI 420 |
20 | Eksenel yatak O-ring | NBR 70 |
21 | Eksenel yatak gövdesi | GG20 |
22 | Bakır rondela | Cu |
23 | Alt gövde saplama bağlantı somunu | Inox |
24 | Eksenel yatak ayar civatası | Inox |
25 | Membran lastiği | NBR-EPDM |
26 | Membran gövdesi | GG22 |
27 | İmbus civata | Inox |
28 | Çekvalf | Bronz |
29 | O-ring | NBR 70 |
30 | Kablo çıkış lastiği | NBR |
31 | Kablo çıkış lastiği baskı sacı | AISI 304 |
32 | Pompa motor somunu | Inox |
33 | Kör tapa | Bronz |
34 | Eksenal yatak pimleri | Inox |